.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرانه فرهنگي:هر ده مازندراني يک پفک نمکي ؟؟
مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت :  سهم سرانه فرهنگي هر فرد مازندراني تنها ده تومان است و با اين روند تا انجام فعاليت هاي گسترده در حوزه فرهنگ و هنر راه زيادي در پيش است. محمد اسماعيل امامزاده با بيان مطلب فوق افزود: اعتبار فرهنگي براي شهروندان مازندراني که سالانه ميزبان ....

مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت :  سهم سرانه فرهنگي هر فرد مازندراني تنها ده تومان است و با اين روند تا انجام فعاليت هاي گسترده در حوزه فرهنگ و هنر راه زيادي در پيش است.
به گزارش مهر، محمد اسماعيل امامزاده با بيان مطلب فوق افزود: اعتبار فرهنگي براي شهروندان مازندراني که سالانه ميزبان 15 ميليون گردشگر ايراني و خارجي هستند به قدري اندک است که تنها 15 روز در طول سال مي توان کار اجرايي فرهنگي در مازندران انجام داد.
وي با بيان اين که پيامد سفر مسافران به مازندران در حوزه فرهنگ براي مازندراني ها گوارا نبوده است به اجراي برنامه هاي فرهنگي در سواحل دريا طي تابستان سال جاري اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاري جشنواره فرهنگي و هنري دريا در 22 نقطه ساحلي ، برپايي نمايشگاه هاي کتاب، عکس و اجراي سي مسابقه و برنامه ورزشي در سواحل و برگزاري دومين جشنواره سراسري مجسمه هاي شني از جمله اين برنامه ها است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.